شرکت دانش بنیان کوییز آو کینگز از همفکری با تیمهای تازهکار میگوید
در جریان نشست «تجربهی بازیساز» انستیتوی ملی بازیسازی مطرح شد
به گزارش روابط عمومی استودیوی بازیسازی «کوییز آو کینگز» (دانش پروران امیرکبیر)، این استودیو روز چهارشنبه ۱۷ مهر ماه در قالب رویداد «تجربهی بازیساز» و با حضور همموسسان خود، به مرور مسیر چهار سالهی محصولش پرداخته است.
در جریان رویداد مذکور امیرحسین ناطقی (همموسس و مدیرعامل)، محمد سلیمانیفر (همموسس و مدیر محصول فنی)، محمدعلی ساعتچی (همموسس)، رضا عباسی (مدیر بازاریابی)، حمید طوبی (مدیر محصول) و امیر گلخانی (مدیر روابط عمومی) استودیوی کوییز آو کینگز حضور داشتند.
طبق صحبتهای افراد حاضر در این رویداد، کوییز آو کینگز در حال حاضر ۲۰ میلیون کاربر ثبتنام شده دارد که از این تعداد، ۱.۵ میلیون نفر آنها در طول هر ماه مشغول بازی هستند. همچنین روزانه بیش از ۵۰ میلیون سوال در بازی پاسخ داده میشود که آماری بینظیر در بین عناوین همسبک به حساب میآید.
در «تجربهی بازیساز کوییز»، علاوه بر به اشتراکگذاری تجارب این سالها، ناطقی خبر از گسترش مسابقات کوییزکاپ داد. طبق گفتهی او، کوییزکاپ در حال حاضر یکی از بزرگترین مسابقات ورزشهای الکترونیکی کشور است و کوییز آو کینگز برای گسترش آن در سطح کشور برنامههای طولانی مدتی دارد.
آیندهی کوییز آو کینگز در چهار محور خلاصه خواهد شد: تقویت محصول کنونی و پشتیبانی از آن با محتوا و ویژگیهای جدید، کار روی عناوین موبایلی جدید، نشر بازیهایی با پتانسیل بالای موفقیت و البته عرضهی نسخهی بینالمللی کوییز آو کینگز.
همچنین اعلام شد که بهزودی شاهد برگزاری دورهمیهای کوییزی با محوریت همکاری بیشتر با اکوسیستم بازیسازی کشور خواهیم بود. در این رویدادها، تیم توسعهدهندهی کوییز به همفکری با تیمهای جوانتر میپردازد و تجربیات خود را برای ارتقاء محصولات آنها به کار میبندد.


