021-88310222

شروع ثبت‌نام کلاس‌های مبانی بازی‌سازی در سه حوزه فنی، هنری و طراحی بازی

اگر تا کنون اقدام به تولید بازی نکرده‌اید و برای نخستین بار قصد شرکت در کلاس‌های بازی‌سازی را دارید، به شما بسته جامع «دوره مبانی بازی‌سازی» را پیشنهاد می‌کنیم. این بسته که شامل 15 درصد تخفیف می‌شود

شروع ثبت‌نام کلاس‌های مبانی بازی‌سازی در سه حوزه فنی، هنری و طراحی بازی

 

اگر تا کنون اقدام به تولید بازی نکرده‌اید و برای نخستین بار قصد شرکت در کلاس‌های بازی‌سازی را دارید، به شما بسته جامع «دوره مبانی بازی‌سازی» را پیشنهاد می‌کنیم. این بسته که شامل 15 درصد تخفیف می‌شود، شامل دروس ذیل است:
 

مبانی هنری بازی‌سازی (با حضور احسان طاهری مدیر دپارتمان هنری انستیتو ملی بازی‌سازی)

خلاصه نکاتی که در این دوره قراره آموزش داده بشه

 آشنایی با سبکهای هنری

 پیدا کردن بهترین سبک هنری برای بازی

 آشنایی با مراحل ساخت سینماتیک در بازی

 تعاملات بین عوامل پروژه آرتیست

 عناصر هنری به کار رفته در یک بازی چیست؟

 ...

مبانی فنی بازی‌سازی (با حضور مهرشاد نیک‌نژاد مدیر دپارتمان فنی انستیتو ملی بازی‌سازی)

در دوره مبانی فنی با مباحث زیر آشنا می‌شوید:

•  هندسه‌ی تحلیلی و جبر خطی: بردار و ماتریس و quaternion و غیره

•  ترکیبیات و شمارش: احتمالات و غیره

•  ریاضی گسسته: اتوماتاها و غیره

•  حل عملی مسئله‌های متنوع الگوریتمی با توصیفات دقیق و محدودیت‌های سخت روی زمان اجرا و صحت خروجی

•  رابطه سخت افزار و نرم افزار

•  برنامه‌سازی در مقیاس بزرگ، ساختار پایه‌ی موتورها و بازی‌ها، سرویس‌های پایه، مدل‌سازی دنیا و جریان داده، مدیریت منابع، ورودی،… (مرجع: Jason Gregory - Game Engine Architecture)

•  گرافیک و رندر و انیمیشن، فیزیک و collision،

•  هوش مصنوعی در بازی

•  سیستم های گیم پلی ( دوربین، inventory، مأموریت و quest، نقش‌آفرینی و stats، تولید الگوریتمی مرحله و غیره، اسکریپت‌نویسی و ارتباط با اسکریپت، state machine و سیستم‌های eventای، ... )

•  برنامه سازی موازی و مقیاس پذیر (چندنخی و مقیاس‌پذیری در کارایی، چالش‌ها و مشکلات، الگوها و داده‌ساختارها، برنامه‌سازی غیرهمگن (روی GPU)، شیدرهای گرافیکی، شیدرهای غیرگرافیکی و GPGPU  )

•  بازی سازی شبکه ای یک (2- اصول شبکه، اینترنت و پروتکل‌های آن، انتخاب‌های معماری‌ (Client/Server و p2p و real-time و غیر آن، …) تأخیر و پوشانیدن آن، شبیه‌سازی deterministic )

•  Play testing

•  بازار بازی سازی
 



مبانی طراحی بازی (با حضور امیر محمدرضایی مدیر دپارتمان طراحی انستیتو ملی بازی‌سازی)

خلاصه نکاتی که در این دوره قراره آموزش داده بشه:

•  تاریخ سرگرمی و بازی‌های جمعی

•  خلاصه ای بر روانشناسی بازی

•  شکل گیری بازی‌های دیجیتالی

•  المانهای مهم در طراحی بازی

•  بررسی نقش طراح بازی در موفقیت یا شکست بازی‌ها

•  نقش طراح بازی در پروژه و فرق‌های آن در پروژه‌های مختلف

 

ثبت نام و حضور در این کلاس


شما با شرکت در این دوره ضمن آشنایی اولیه با مباحث اصلی در زمینه بازی‌سازی، می‌توانید بر حسب توانمندی خود، مسیر دقیق‌تری در تولید و ساخت بازی‌های دیجیتال در پیش بگیرید. مهلت ثبت‌نام برای این دروس تا روز چهارشنبه 9 مردادماه است.

برای ثبت‌نام در این دوره از اینجا اقدام نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ زیر تماس حاصل فرمائید:

88310222 داخلی 431 و 433

0.00 0
  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/05/30
  • تعداد مشاهده : 22 بار