جلسه اول: طراحی چیست؟ طراحی بازی چیست؟ طراحی بازی چه کاری انجام می دهد؟ جلسه دوم: روش جمع آوری ایده و لیست فیچرهای بازی و ارزش گذاری بر آن ها جلسه سوم: هسته اصلی، حلقه اصلی، قوانین جلسه چهارم: انواع مکانیک ها، چرخه ها، سند بازی جلسه پنجم: داینامیک و سیستم، مهمترین سیستم های طراحی بازی جلسه ششم: دنیای بازی، آواتار، طراحی اطلاعات و دوربین بازی جلسه هفتم: اهداف، فیدبک، پاداش جلسه هشتم: مهارت و شانس، درجه سختی بازی جلسه نهم: طراحی تصمیمات در بازی جلسه دهم: توضیح کلی در مورد حس بازی، راهنمایی برای ادامه مسیر و معرفی کتاب ها |