021-88310222
کلاس های ترم پاییز 1400

طراحی مرحله پیشرفته (2)

مبلغ نهایی 4,500,000 ريال

مبلغ نهایی : 4,500,000 ريال

ظرفیت باقیمانده: 48

کد : 10000042

آشنایی با درس طراحی مرحله پیشرفته  مدرس رهام سجادی

رهام سجادی / مدرک تحصیلی:  کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی

سوابق شغلی:

اکتبر 2018 آگوست   2020

طراح بازی، گلیم گیمز

 

ژانویه 2018 - آگوست 2018

طراح بازی ، دیدما

 

ژوئن 2017 - ژانویه 2018

بازی‌ساز ، خود اشتغال

اکتبر 2016 - مه 2017

طراح بازی ، باران رویا

مسئولیت من شامل نوشتن بازی طراحی سند بازدید کنندگان ، طراحی سطح، طراحی بازی اقتصاد و پژوهشی.

 

آوریل 2016 - اکتبر 2016

طراح بازی ، آنو

مسئولیت های من شامل طراحی سطح و طراحی اقتصاد بازی بود.

 

دسامبر 2014 - آوریل 2016

طراح بازی ، باران رویا

مسئولیت های من شامل نوشتن سند طراحی بازی ، طراحی سطح ، طراحی اقتصاد بازی و تحقیق بود.

 

اکتبر 2013 - نوامبر 2014

طراح بازی ، اقتدار کوشان

مسئولیت های من شامل نوشتن سند طراحی بازی ، طراحی سطح ، طراحی اقتصاد بازی و تحقیق بود.

 

دسامبر 2011 - آگوست 2012

مترجم ، اشرف نیوز

مسئولیت های من ترجمه مقاله های سیاسی خارجی بود.

 

ژانویه 2011 - ژوئن 2012

مترجم ، شرق نیوز

مسئولیت های من ترجمه مقاله در مورد فیلم ها و سینما بود .

 

 

 

مهارت ها:

  • طراحی بازی
  • داستان نویسی
  • طراحی مرحله
  • طراحی اقتصادی بازی
  • کار با  Microsoft Office
  • کار با ویرایشگر یونیتی
  • ویرایش ویدئو
  • ترجمه فارسی و انگلیسی
  • توسعه بازی
  • پژوهش
  • اسکریپت نویسی پایه با موتور  Unity

آنچه در درس طراحی مرحله پیشرفته  خواهید آموخت:

جلسه اول:  مروری بر اصول طراحی مرحله
جلسه دوم: طراحی مرحله در بازی‌های سکوبازی

جلسه سوم: طراحی مرحله برای بازی‌های اکشن

جلسه چهارم: طراحی مرحله برای بازی‌های ادونچر

جلسه پنجم: طراحی مرحله برای بازی‌های مخفی‌کاری

جلسه ششم: طراحی مرحله برای بازی‌های دنیای باز

جلسه هفتم: طراحی مرحله برای بازی‌های استراتژیک

جلسه هشتم: طراحی مرحله برای بازی‌های JRPG، SRPG

جلسه نهم: طراحی مرحله برای بازی‌های CRPG، Action RPG

جلسه دهم: طراحی مرحله برای بازی‌های Roguelike

توضیحات مدرس پیرامون درس:

طراحی مرحله از مهمترین زیرشاخههای طراحی بازی است که در موفقیت و یا شکست یک پروژه نقش بسیار حساسی بازی می‌کند و تیم‌های بازیسازی همیشه به دنبال نیروی کار ماهر در این زمینه هستند. اهداف ما در این دوره این است که اصول اولیه طراحی مرحله و روش‌های کار طراح مرحله را آموزش دهیم.

پیش‌نیاز برای حضور در این کلاس:

طراحی مرحله ۱