021-88310222
کلاس های ترم پاییز 1400

طراحی دوربین

مبلغ نهایی 4,000,000 ريال

مبلغ نهایی : 4,000,000 ريال

ظرفیت باقیمانده: 46

کد : 10000045

آشنایی با درس طراحی دوربین  مدرس رهام سجادی

رهام سجادی / مدرک تحصیلی:  کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی

سوابق شغلی:

اکتبر 2018 آگوست   2020

طراح بازی، گلیم گیمز

 

ژانویه 2018 - آگوست 2018

طراح بازی ، دیدما

 

ژوئن 2017 - ژانویه 2018

بازی‌ساز ، خود اشتغال

اکتبر 2016 - مه 2017

طراح بازی ، باران رویا

مسئولیت من شامل نوشتن بازی طراحی سند بازدید کنندگان ، طراحی سطح، طراحی بازی اقتصاد و پژوهشی.

 

آوریل 2016 - اکتبر 2016

طراح بازی ، آنو

مسئولیت های من شامل طراحی سطح و طراحی اقتصاد بازی بود.

 

دسامبر 2014 - آوریل 2016

طراح بازی ، باران رویا

مسئولیت های من شامل نوشتن سند طراحی بازی ، طراحی سطح ، طراحی اقتصاد بازی و تحقیق بود.

 

اکتبر 2013 - نوامبر 2014

طراح بازی ، اقتدار کوشان

مسئولیت های من شامل نوشتن سند طراحی بازی ، طراحی سطح ، طراحی اقتصاد بازی و تحقیق بود.

 

دسامبر 2011 - آگوست 2012

مترجم ، اشرف نیوز

مسئولیت های من ترجمه مقاله های سیاسی خارجی بود.

 

ژانویه 2011 - ژوئن 2012

مترجم ، شرق نیوز

مسئولیت های من ترجمه مقاله در مورد فیلم ها و سینما بود .

  • طراحی بازی
  • داستان نویسی
  • طراحی مرحله
  • طراحی اقتصادی بازی
  • کار با  Microsoft Office
  • کار با ویرایشگر یونیتی
  • ویرایش ویدئو
  • ترجمه فارسی و انگلیسی
  • توسعه بازی
  • پژوهش
  • اسکریپت نویسی پایه با موتور  Unity

آنچه در درس طراحی دوربین خواهید آموخت:

جلسه اول: اهمیت طراحی دوربین بازی

جلسه دوم: دوربین اول شخص

جلسه سوم: دوربین سوم شخص

جلسه چهارم: دوربین ایزومتریک

جلسه پنجم: دوربینTop Down

جلسه ششم: دوربین دو بعدی

جلسه هفتم: دوربین دو و نیم بعدی و Split screen

جلسه هشتم: دوربین سینماتیک

جلسه نهم: مکانیک و دوربین

جلسه دهم: زبان دوربین در بازی

توضیحات مدرس پیرامون درس:

کمتر کسی قبل از ورود به دنیای ساخت بازی به طراحی دوربین در بازی‌ها فکر می کند چون طراحی دوربین در بازی‌های خوب به چشم نمی‌آید و فقط در بازی‌های بد مارا آزار می‌دهد. اما طراحی دوربین از مهارت‌های بسیار مهم در طراحی بازی‌ است که می­تواند در موفقیت یک بازی نقش بزرگی ایفا کند. اهداف ما در این دوره این است که طراحی دوربین در سبک­های مختلف و تاثیر طراحی دوربین در بازی را فرا گیرد.

پیش‌نیاز برای حضور در این کلاس:

مبانی طراحی بازی‌سازی