021-88310222
کلاس های ترم پاییز 1400

طراحی سه بعدی مقدماتی

مبلغ نهایی 4,500,000 ريال

مبلغ نهایی : 4,500,000 ريال

ظرفیت باقیمانده: 50

کد : 10000047

آشنایی با درس  طراحی سه بعدی مقدماتی مدرس بهنام رضی پور

بهنام رضی پور / مدرک تحصیلی:  کاردانی نرم افزار

سوابق شغلی:

سال ۸۸: تکنیکال آرتیست و مشاور فنی وندا انجین: https://vanda3d.com/acknowledgement/

سال ۹۱ تا کنون: تکنیکال آرتیست و مشاور هنری پلاگین‌های ترایونیتی:  http://terraunity.com

سال ۹۱: داور محتوایی و داور فنی و عضو کمیته تخصصی ششمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال

سال ۹۱: مترجم جلد اول کتاب:‌ هنر در بازی های‌رایانه‌ای: Game Art Complete (ISBN: 9786006667034)

سال ۹۲: مترجم جلد دوم کتاب:‌ هنر در بازی های‌رایانه‌ای: Game Art Complete (ISBN: 9786006667010)

سال ۹۲ تا ۹۶: مدرس در دانشگاه جامع بنیاد ملی بازی‌های‌رایانه‌ای

سال ۹۵ تا کنون: تولیدکننده کانتنت گیم برای Unity Assetstore و Unreal Marketplace

سال ۹۸ تا کنون: تکنیکال آرتیست و طراح اسلحه در استودیو سورنا گیمز

سال ۹۸: داور فنی جشنواره بازی‌های جدی SEGAP

سال ۹۹ تا کنون: توسعه‌دهنده واقعیت‌مجازی و عضو هیئت مدیره شرکت نوروایان

سال ۸۸ تا کنون: موسس و مدیرعامل موسسه فرهنگی سیمیاگر پندار

مهارت ها:

هنرهای‌سه‌بعدی

مجسمه‌سازی دیجیتال

تکنیکال‌آرت

توسعه نرم‌افزار

آنچه در درس طراحی سه بعدی مقدماتی خواهید آموخت:

جلسه اول:  مفاهیم پایه‌ای تکنولوژی نسل قبل و نسل فعلی
جلسه دوم: آموزش کار با اینترفیس نرم‌افزار مایا

جلسه سوم: آموزش مفاهیم ابتدایی مدل‌سازی

جلسه چهارم: ابزارهای مدل‌سازی در مایا

جلسه پنجم: ابزارهای یو وی مپینگ در مایا

جلسه ششم: آموزش بیک گرفتن در سابستنس پینتر

جلسه هفتم: آموزش ساخت متریال در سابستنس پینتر

جلسه هشتم: آموزش خروجی گرفتن از سابستنس پینتر

جلسه نهم: آموزش مارموست تولبگ

جلسه دهم: نحوه نورپردازی و رندر گرفتن

توضیحات مدرس پیرامون درس:

این دوره با هدف آشنایی هنرجویان از گرافیک سه‌بعدی، محدودیت‌ها، و نحوه ساخت اشیا برای استفاده در رندر ریئل‌تایم(گیم، معماری، شبیه‌سازی) در نظر گرفته شده است. شما در این دوره تکنیک‌های مدل‌سازی و مدل‌های High-poly و Low-Poly در مایا‌ را آموخته، و پس از آن، UV Mapping در محیط مایا را می‌آموزید. در نهایت پس از ساخت مدل، نحوه Bake گرفتن و ساخت متریال و تکسچر در نرم‌افزار Substance Painter را تجربه می‌کنید. در پایان نکات مهم رندرگیری و پیش‌نمایش در محیط Marmoset Toolbag را خواهید آموخت.

پیش‌نیاز برای حضور در این کلاس: