021-88310222
کلاس های ترم پاییز 1400

طراحی سه بعدی پیشرفته

مبلغ نهایی 4,500,000 ريال

مبلغ نهایی : 4,500,000 ريال

ظرفیت باقیمانده: 49

کد : 10000048

آشنایی با درس  طراحی سه بعدی پیشرفته مدرس بهنام رضی پور

بهنام رضی پور / مدرک تحصیلی: 

سوابق شغلی:

سال ۸۸: تکنیکال آرتیست و مشاور فنی وندا انجین: https://vanda3d.com/acknowledgement/

سال ۹۱ تا کنون: تکنیکال آرتیست و مشاور هنری پلاگین‌های ترایونیتی:  http://terraunity.com

سال ۹۱: داور محتوایی و داور فنی و عضو کمیته تخصصی ششمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال

سال ۹۱: مترجم جلد اول کتاب:‌ هنر در بازی های‌رایانه‌ای: Game Art Complete (ISBN: 9786006667034)

سال ۹۲: مترجم جلد دوم کتاب:‌ هنر در بازی های‌رایانه‌ای: Game Art Complete (ISBN: 9786006667010)

سال ۹۲ تا ۹۶: مدرس در دانشگاه جامع بنیاد ملی بازی‌های‌رایانه‌ای

سال ۹۵ تا کنون: تولیدکننده کانتنت گیم برای Unity Assetstore و Unreal Marketplace

سال ۹۸ تا کنون: تکنیکال آرتیست و طراح اسلحه در استودیو سورنا گیمز

سال ۹۸: داور فنی جشنواره بازی‌های جدی SEGAP

سال ۹۹ تا کنون: توسعه‌دهنده واقعیت‌مجازی و عضو هیئت مدیره شرکت نوروایان

سال ۸۸ تا کنون: موسس و مدیرعامل موسسه فرهنگی سیمیاگر پندار

مهارت ها:

هنرهای‌سه‌بعدی

مجسمه‌سازی دیجیتال

تکنیکال‌آرت

توسعه نرم‌افزار

آنچه در درس طراحی سه بعدی پیشرفته خواهید آموخت:

جلسه اول:  مفاهیم پایه‌ای تکنولوژی نسل قبل و نسل فعلی و تشریح روش‌های مدل‌سازی

جلسه دوم: عکاسی و استفاده از Adobe Lightroom و Reality Capture برای فوتوگرامتری

جلسه سوم: تشریح Reality Capture

جلسه چهارم: تشریح Reality Capture و متود‌های ترمیم مدل

جلسه پنجم: استفاده از مایا و زیبراش برای ترمیم مدل

جلسه ششم: یو وی مپینگ و آماده‌سازی مدل برای تکسچرینگ

جلسه هفتم: ترمیم تکسچر و شیدینگ

جلسه هشتم: نحوه خروجی گرفتن در سابستنس‌پینتر و وارد کردن مدل و تکسچر‌ها در آنریل

جلسه نهم: مقدمات آنریل

جلسه دهم: مقدمات آنریل

توضیحات مدرس پیرامون درس:

نرم‌افزارها: Maya, Substance Painter, Marmoset Toolbag, Zbrush, RealityCapture

این دوره با هدف آموزش پیشرفته هنرجویانی است که دوره مقدماتی سه‌بعدی را گذرانده‌اند. شما در این دوره انواع مختلف تکنیک‌های مدل‌سازی سه‌بعدی در نرم‌افزار مایا، و نحوه فوتوگرامتری اجسام و گرفتن خروجی متناسب با استانداردهای گیم را می‌آموزید. همچنین این دوره تمامی تکنیک‌هایی که در دوره مقدماتی گذرانده‌اید را پوشش و ارتقا می‌دهد.

پیش‌نیازها:

آشنایی با Zbrush، Maya، Substance Painter و مدل‌سازی مقدماتی