021-88310222
کلاس های ترم تابستان 1401

مستندسازی برای طراحی بازی (GDD)

شروع 1401/04/20

پایان 1401/06/31

نوع دوره مجازی

مبلغ نهایی 4,500,000 ريال

شروع: 1401/04/20

پایان: 1401/06/31

مبلغ نهایی : 4,500,000 ريال

نوع دوره : مجازی

ظرفیت باقیمانده: 38

مدت دوره : 00:00ساعت

کد : 10000066


آشنایی با درس مستندسازی برای طراحی بازی مدرس  بهزاد پاهنگ

بهزاد پاهنگ/ مدرک تحصیلی:  کارشناس مهندسی کامپیوتر نرم­افزار
کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات ـ گرایش مدیریت دانش


سوابق شغلی:

مدیر پروژه­های معاونت تولید بنیاد ملی بازی­های رایانه­ای

از بنیانگذاران انستیتو ملی بازی سازی

مدیر آموزش انستیتو ملی بازی سازی

مدیر آموزش دانشگاه علمی کاربردی بنیاد ملی بازی­های رایانه­ای

مدرس در دانشگاه علمی کاربردی بنیاد ملی بازی­های رایانه­ای

مشاور مدیرعامل و کارشناس مسئول توسعه بازار در حوزه بازی­های رایانه­ای ـ گروه  فن­آوا (هولدینگ فن­آوا)

مشاور مدیرعامل در حوزه بازی­های رایانه­ای ـ شرکت داده پردازی فن­آوا

کارشناس مسئول و مدیر توسعه محصول ـ شرکت داده سامانه فن­آوا

عضو هیات مدیره موسسه رسانه پرداز آمتیس

مدیرتحقیق و توسعه موسسه رسانه پرداز آمیتیس

طراح بازی و برنامه نویس در تعدادی از پروژه­های موسسه رسانه پرداز آمیتیس


مهارت ­ها:

برنامه نویسی C#

Unity

طراحی بازی
مستندسازی

مدیریت پروژه های نرم افزاری

تحقیق و توسعه پروژه های نرم افزاری

برآوردهای پروژه


آنچه در درس  مستندسازی برای طراحی بازی خواهید آموخت:

جلسه اول: آشنایی با دانشجویان، مقدمه ای بر مستندسازی، چرا باید مستندسازی کنیم؟

جلسه دوم: مستندات بازی چه هستند؟

جلسه سوم: طرح تولید  (Production Plan)چیست؟

جلسه چهارم: طرح پیشنهاد (Proposal) / طرح دید کلی (Vision)

جلسه پنجم: طرح مفهومی (Concept)

جلسه ششم: طرح مفهومی (Concept)

جلسه هفتم: مجموعه مستندات طراحی بازی (Game Design Document – GDD)

جلسه هشتم: مجموعه مستندات طراحی بازی (Game Design Document – GDD)

جلسه نهم: مجموعه مستندات طراحی بازی (Game Design Document – GDD)

جلسه دهم: جمع بندی / بررسی پروژه دانش پژوهان


توضیحات مدرس پیرامون درس

یکی از نقاط ضعف پروژه های نرم افزاری به ویژه بازی های رایانه ای مستندسازی برای پروژه است.

موضوع از آنجا بسیار حیاتی می شود که یک بازی همانگونه که یک فیلم، وابسته به فیلم نامه است، به مستندات طراحی بازی وابسته است و نقشه راه تمامی اعضای تیم را بصورت کامل مشخص می کند و در صورت نبودن آن و یا ایرادات حتی در جزعی ترین مسایل ممکن است پروژه را با عدم موفقیت و یا حتی شکست کامل روبرو سازد.

در این درس سعی شده با تمامی مستندات مرتبط با طراح بازی آشنا شویم و مستندات طراحی بازی را بصورت کامل کالبدشکافی کنیم.


پیش‌نیاز برای حضور در این کلاس:

درس مبانی طراحی بازی / آشنایی کامل با اصطلاحات بازی