مبلغ نهایی : 4,500,000 ريال
آشنایی با درس مستندسازی برای طراحی بازی مدرس بهزاد پاهنگ
بهزاد پاهنگ/ مدرک تحصیلی: کارشناس مهندسی کامپیوتر نرمافزار
کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات ـ گرایش مدیریت دانش
سوابق شغلی:
مدیر پروژههای معاونت تولید بنیاد ملی بازیهای رایانهای
از بنیانگذاران انستیتو ملی بازی سازی
مدیر آموزش انستیتو ملی بازی سازی
مدیر آموزش دانشگاه علمی کاربردی بنیاد ملی بازیهای رایانهای
مدرس در دانشگاه علمی کاربردی بنیاد ملی بازیهای رایانهای
مشاور مدیرعامل و کارشناس مسئول توسعه بازار در حوزه بازیهای رایانهای ـ گروه فنآوا (هولدینگ فنآوا)
مشاور مدیرعامل در حوزه بازیهای رایانهای ـ شرکت داده پردازی فنآوا
کارشناس مسئول و مدیر توسعه محصول ـ شرکت داده سامانه فنآوا
عضو هیات مدیره موسسه رسانه پرداز آمتیس
مدیرتحقیق و توسعه موسسه رسانه پرداز آمیتیس
طراح بازی و برنامه نویس در تعدادی از پروژههای موسسه رسانه پرداز آمیتیس
مهارت ها:
برنامه نویسی C#
Unity
طراحی بازی
مستندسازی
مدیریت پروژه های نرم افزاری
تحقیق و توسعه پروژه های نرم افزاری
برآوردهای پروژه
آنچه در درس مستندسازی برای طراحی بازی خواهید آموخت:
جلسه اول: آشنایی با دانشجویان، مقدمه ای بر مستندسازی، چرا باید مستندسازی کنیم؟
جلسه دوم: مستندات بازی چه هستند؟
جلسه سوم: طرح تولید (Production Plan)چیست؟
جلسه چهارم: طرح پیشنهاد (Proposal) / طرح دید کلی (Vision)
جلسه پنجم: طرح مفهومی (Concept)
جلسه ششم: طرح مفهومی (Concept)
جلسه هفتم: مجموعه مستندات طراحی بازی (Game Design Document – GDD)
جلسه هشتم: مجموعه مستندات طراحی بازی (Game Design Document – GDD)
جلسه نهم: مجموعه مستندات طراحی بازی (Game Design Document – GDD)
جلسه دهم: جمع بندی / بررسی پروژه دانش پژوهان
توضیحات مدرس پیرامون درس
یکی از نقاط ضعف پروژه های نرم افزاری به ویژه بازی های رایانه ای مستندسازی برای پروژه است.
موضوع از آنجا بسیار حیاتی می شود که یک بازی همانگونه که یک فیلم، وابسته به فیلم نامه است، به مستندات طراحی بازی وابسته است و نقشه راه تمامی اعضای تیم را بصورت کامل مشخص می کند و در صورت نبودن آن و یا ایرادات حتی در جزعی ترین مسایل ممکن است پروژه را با عدم موفقیت و یا حتی شکست کامل روبرو سازد.
در این درس سعی شده با تمامی مستندات مرتبط با طراح بازی آشنا شویم و مستندات طراحی بازی را بصورت کامل کالبدشکافی کنیم.
پیشنیاز برای حضور در این کلاس:
درس مبانی طراحی بازی / آشنایی کامل با اصطلاحات بازی