021-88310222
کلاس های ترم تابستان 1401

طراحی مرحله (1)

شروع 1401/04/20

پایان 1401/06/31

نوع دوره مجازی

مبلغ نهایی 5,000,000 ريال

شروع: 1401/04/20

پایان: 1401/06/31

مبلغ نهایی : 5,000,000 ريال

نوع دوره : مجازی

ظرفیت باقیمانده: 41

مدت دوره : 00:00ساعت

کد : 10000071


آشنایی با درس   طراحی مرحله  1 مدرس  رهام سجادی

رهام سجادی / مدرک تحصیلی:  کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی


سوابق شغلی:

اکتبر 2018 آگوست   2020

طراح بازی، گلیم گیمز

ژانویه 2018 - آگوست 2018

طراح بازی ، دیدما

ژوئن 2017 - ژانویه 2018

بازی‌ساز ، خود اشتغال

اکتبر 2016 - مه 2017

طراح بازی ، باران رویا

مسئولیت من شامل نوشتن بازی طراحی سند بازدید کنندگان ، طراحی سطح، طراحی بازی اقتصاد و پژوهشی.

آوریل 2016 - اکتبر 2016

طراح بازی ، آنو

مسئولیت های من شامل طراحی سطح و طراحی اقتصاد بازی بود.

دسامبر 2014 - آوریل 2016

طراح بازی ، باران رویا

مسئولیت های من شامل نوشتن سند طراحی بازی ، طراحی سطح ، طراحی اقتصاد بازی و تحقیق بود.

اکتبر 2013 - نوامبر 2014

طراح بازی ، اقتدار کوشان

مسئولیت های من شامل نوشتن سند طراحی بازی ، طراحی سطح ، طراحی اقتصاد بازی و تحقیق بود.

دسامبر 2011 - آگوست 2012

مترجم ، اشرف نیوز

مسئولیت های من ترجمه مقاله های سیاسی خارجی بود.

ژانویه 2011 - ژوئن 2012

مترجم ، شرق نیوز

مسئولیت های من ترجمه مقاله در مورد فیلم ها و سینما بود .


مهارت ها:

  • کار با ویرایشگر یونیتی
  • ویرایش ویدئو
  • ترجمه فارسی و انگلیسی
  • توسعه بازی
  • پژوهش
  • اسکریپت نویسی پایه با موتور  Unity
  • طراحی بازی
  • داستان نویسی
  • طراحی مرحله
  • طراحی اقتصادی بازی
  • کار با  Microsoft Office

آنچه در درس طراحی مرحله 1 خواهید آموخت:

جلسه اول: سبک‌های بازی و انواع طراحی مرحله

جلسه دوم: روش‌های کار طراح مرحله و سیستم‌های جایزه و تنبیه

جلسه سوم: ریتم، هارمونی، انسجام، محیط و تم

جلسه چهارم: طراحی روایی مرحله و ابزارهای آن

جلسه پنجم: طراحی مرحله با توجه توانایی‌های کاراکتر، معما در طراحی مرحله

جلسه ششم: چانک‌ها و تکه‌های تکرار شونده، طراحی و زمان‌بندی پیشرفت بازیکن در مرحله

جلسه هفتم: طراحی الگوریتم و اتفاقات در مرحله

جلسه هشتم: طراحی مراحل آموزشی

جلسه نهم: چند روش‌ برای طراحی مراحل دو بعدی

جلسه دهم: چند روش‌ برای طراحی مراحل کژوال


توضیحات مدرس پیرامون درس:

طراحی مرحله از مهمترین زیرشاخههای طراحی بازی است که در موفقیت و یا شکست یک پروژه نقش بسیار حساسی بازی می‌کند و تیم‌های بازیسازی همیشه به دنبال نیروی کار ماهر در این زمینه هستند. اهداف ما در این دوره این است که اصول اولیه طراحی مرحله و روش‌های کار طراح مرحله را آموزش دهیم.


پیش‌نیاز برای حضور در این کلاس:

مبانی طراحی بازی‌سازی