021-88310222
کلاس های ترم تابستان 1401

طراحی سه بعدی (1)

شروع 1401/04/20

پایان 1401/06/31

نوع دوره مجازی

مبلغ نهایی 5,000,000 ريال

شروع: 1401/04/20

پایان: 1401/06/31

مبلغ نهایی : 5,000,000 ريال

نوع دوره : مجازی

ظرفیت باقیمانده: 46

مدت دوره : 00:00ساعت

کد : 10000077


آشنایی با درس   طراحی سه بعدی 1 مدرس  حمیدرضا کهراریان

حمیدرضا کهراریان/ مدرک تحصیلی:  دانشجوی کارشناسی نرم‌افزار


سوابق شغلی:

Animating - lighting - 3d modeling - texturing - rigging

 استودیو انیمیشن ساها

 از تیر ۱۳۹۲ تا تیر ۱۳۹۳

کار بر روی تعدادی از انمیشن های شبکه استانی کرمانشاه

Editor - Sound designer - Music Composer - Colorist - Graphic Design - Vfx

 freelancing

 از فروردین ۱۳۹۵ تا الان

جلوه های ویژه ،‌انیمیشن ، مدلسازی ،تدوین، صداگذاری، موسیقی متن و جلوه های ویژه روی تعداد زیادی فیلم بلند ،‌کوتاه و مستند

ساخت تیزرهای تبلیغاتی

گرافیک از جمله لوگو ، بنر تبلیغاتی و کاورآرت دی‌وی‌دی های شبکه خانگی

بسیاری از آثار بالا به سفارش صدا و سیما هم بوده

Editor - Sound designer - Music Composer - Colorist _ Vfx

 Golden Griffin ( آلمان )

 از شهریور ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۸

برای فیلم تلویزیونی

Devil`s Meeting

( هنوز اکران نشده )

Animator - Motion Graphics - Level Designer - Sound Designer - Editor

 رسانه پرداز آمیتیس

 از شهریور ۱۳۹۶ تا اسفند ۱۳۹۷

تجربه کار بر روی عناوین مختلفی همچون بازی های : مبارزه در خلیج عدن 2 - فرمانده - تک تیرانداز دیوانه و سربازان ابدی (PC)

و همچنین تدوین، موسیقی، موشن گرافیک و صداگذاری چند تیزر و مستند نظامی

Hyper Casual Game Developer

 various companies

 از فروردین ۱۳۹۹ تا اسفند 1400

NFT Artist and video art experimentalist

از اسفند 1400 تا هم اکنون


مهارت ها:

 Indie Game Developement with Unity and Unreal Engine

Modeling

Texturing

Rigging and Animation

Programming

Directing

Sound Design

Music Composing

Editing

Graphic Design


آنچه در درس طراحی سه بعدی 1 خواهید آموخت:

جلسه اولآشنایی و معارفه -  آشنایی با محیط کلی نرمافزار و ایجاد پروژه

جلسه دومویوو پورت - گرید یونیت و ستاپ و آشنایی با قسمتهای تول باکس

جلسه سوم: نود بیس- آشنایی با مفهوم نود بیس، آشنایی با محیط نود ادیتور و هایپر شید

جلسه چهارم: مدلینگ و ریتوپولوژی - پلی مدلینگ ابتدایی و بررسی ابزارهای آن، آشنایی با ریتوپولوژی

جلسه پنجم: پلی مدلینگ متوسط و اسکالپتینگ و ریتوپولوژی - توی پلی مدلینگ متوسط یه جسم رو میسازیم و از اسکالپتینگ برای کمک به فرایندمون اسفتاده میکنیم. اینجا اسکالپتینگ در حد زیبراش نیست در حد یه ابزار کمکی مدلسازی است

جلسه ششم: حالت دادن به مدل - آشنایی با دیفورمرها و اسکالپ در مایا ، آشنایی با پایووت و انواع دوپلکیتها

جلسه هفتم: یو وی - آشنایی با یو وی ادیتور و یو وی تولکیت، آشنایی کلی با تکسچر مپینگ

جلسه هشتم: طراحی سه بعدی اشیا - کلاس به صورت تمرین محور در راستای مدلسازی و شناخت فرم اشیا کوچک

جلسه نهم: طراحی سه بعدی اشیا - یووی و تکسچریک و شناخت مپهای مختلف در راستای تکمیل بافت مدلها

جلسه دهم: طراحی سه بعدی اشیا - تکمیل مدل با نور و تکسچرو نور و ورود مدل به موتور بازیسازی


توضیحات مدرس پیرامون درس:

این درس پایه های طراحی سه بعدی و فرایند ساخت مدل های مورد نیاز برای بازی هارو پوشش میده

 از جمع‌آوری منابع شروع میکنیم و به مدلسازی ، بافت دهی و نهایتا ورود به موتور بازی‌سازی میرسیم


پیش‌نیاز برای حضور در این کلاس:

آشنایی ابتدایی و عمومی با کامپیوتر و مبانی هنری