مبلغ نهایی : 5,000,000 ريال
آشنایی با درس طراحی سه بعدی 1 مدرس حمیدرضا کهراریان
حمیدرضا کهراریان/ مدرک تحصیلی: دانشجوی کارشناسی نرمافزار
سوابق شغلی:
Animating - lighting - 3d modeling - texturing - rigging
استودیو انیمیشن ساها
از تیر ۱۳۹۲ تا تیر ۱۳۹۳
کار بر روی تعدادی از انمیشن های شبکه استانی کرمانشاه
Editor - Sound designer - Music Composer - Colorist - Graphic Design - Vfx
freelancing
از فروردین ۱۳۹۵ تا الان
جلوه های ویژه ،انیمیشن ، مدلسازی ،تدوین، صداگذاری، موسیقی متن و جلوه های ویژه روی تعداد زیادی فیلم بلند ،کوتاه و مستند
ساخت تیزرهای تبلیغاتی
گرافیک از جمله لوگو ، بنر تبلیغاتی و کاورآرت دیویدی های شبکه خانگی
بسیاری از آثار بالا به سفارش صدا و سیما هم بوده
Editor - Sound designer - Music Composer - Colorist _ Vfx
Golden Griffin ( آلمان )
از شهریور ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۸
برای فیلم تلویزیونی
Devil`s Meeting
( هنوز اکران نشده )
Animator - Motion Graphics - Level Designer - Sound Designer - Editor
رسانه پرداز آمیتیس
از شهریور ۱۳۹۶ تا اسفند ۱۳۹۷
تجربه کار بر روی عناوین مختلفی همچون بازی های : مبارزه در خلیج عدن 2 - فرمانده - تک تیرانداز دیوانه و سربازان ابدی (PC)
و همچنین تدوین، موسیقی، موشن گرافیک و صداگذاری چند تیزر و مستند نظامی
Hyper Casual Game Developer
various companies
از فروردین ۱۳۹۹ تا اسفند 1400
NFT Artist and video art experimentalist
از اسفند 1400 تا هم اکنون
مهارت ها:
Indie Game Developement with Unity and Unreal Engine
Modeling
Texturing
Rigging and Animation
Programming
Directing
Sound Design
Music Composing
Editing
Graphic Design
آنچه در درس طراحی سه بعدی 1 خواهید آموخت:
جلسه اول: آشنایی و معارفه - آشنایی با محیط کلی نرمافزار و ایجاد پروژه
جلسه دوم: ویوو پورت - گرید یونیت و ستاپ و آشنایی با قسمتهای تول باکس
جلسه سوم: نود بیس- آشنایی با مفهوم نود بیس، آشنایی با محیط نود ادیتور و هایپر شید
جلسه چهارم: مدلینگ و ریتوپولوژی - پلی مدلینگ ابتدایی و بررسی ابزارهای آن، آشنایی با ریتوپولوژی
جلسه پنجم: پلی مدلینگ متوسط و اسکالپتینگ و ریتوپولوژی - توی پلی مدلینگ متوسط یه جسم رو میسازیم و از اسکالپتینگ برای کمک به فرایندمون اسفتاده میکنیم. اینجا اسکالپتینگ در حد زیبراش نیست در حد یه ابزار کمکی مدلسازی است
جلسه ششم: حالت دادن به مدل - آشنایی با دیفورمرها و اسکالپ در مایا ، آشنایی با پایووت و انواع دوپلکیتها
جلسه هفتم: یو وی - آشنایی با یو وی ادیتور و یو وی تولکیت، آشنایی کلی با تکسچر مپینگ
جلسه هشتم: طراحی سه بعدی اشیا - کلاس به صورت تمرین محور در راستای مدلسازی و شناخت فرم اشیا کوچک
جلسه نهم: طراحی سه بعدی اشیا - یووی و تکسچریک و شناخت مپهای مختلف در راستای تکمیل بافت مدلها
جلسه دهم: طراحی سه بعدی اشیا - تکمیل مدل با نور و تکسچرو نور و ورود مدل به موتور بازیسازی
توضیحات مدرس پیرامون درس:
این درس پایه های طراحی سه بعدی و فرایند ساخت مدل های مورد نیاز برای بازی هارو پوشش میده
از جمعآوری منابع شروع میکنیم و به مدلسازی ، بافت دهی و نهایتا ورود به موتور بازیسازی میرسیم
پیشنیاز برای حضور در این کلاس:
آشنایی ابتدایی و عمومی با کامپیوتر و مبانی هنری