021-88310222
کلاس های ترم تابستان 1401

طراحی شخصیت دو بعدی

شروع 1401/04/20

پایان 1401/06/31

نوع دوره مجازی

مبلغ نهایی 5,000,000 ريال

شروع: 1401/04/20

پایان: 1401/06/31

مبلغ نهایی : 5,000,000 ريال

نوع دوره : مجازی

ظرفیت باقیمانده: 49

مدت دوره : 00:00ساعت

کد : 10000079


آشنایی با درس طراحی شخصیت دو بعدی مدرس مهسا حاجی اسبویی

مهسا حاجی اسبویی /  مدرک تحصیلی:

لیسانس گرافیک 
کاردانی حرفه ای کارگردانی و طراحی بازی های رایانه ای
دارای گواهی تخصصی طراحی  UI/UX از دانشکده فنی دانشگاه تهران
فارق التحصیل دوره آرت پاور آپ انستیتو ملی بازی های رایانه ای


سوابق شغلی:

(UI/UX Designer ) در استودیو سرگرمی 229
 co-funder استارت آپ Bestmeet  

سابقه همکاری با شرکت آرما در پروژه Ilingo و Poo 
 9 سال سابقه کار در زمینه طراحی گرافیک و تصویر گری
 5 سال سابقه کار در زمینه طراحی آرت و UI/UX  گیم
عضوتیم برنده نفر اول مسابقات گیم آپ دو

عضو تیم برنده سوم مسابقه گیم جم تهران استانبول
عضو تیم منتخب مسابقه Level up  سال 1398
منتور یک دوره مسابقات بازی سازی مدارس واله در سال 1396
منتور آرت در رویداد گیم جم گیم آپ 3 1397
 لیدر سابق تیم راتا گیمز(یکی از تیم های مستقر در انستیو ملی بازی سازی) در سال 1396

سابقه همکاری در پروژه های ( موشیو، تند و سریع آنلاین، چلنج، لومانا،آذران، گیم روم، بینگو وین، کشییر، کرونا کیلر، تیز دندون، بالانس، مت کینگ، جوکر (

سابقه همکاری با شرکت های :Arma Co-Game Stodio 229-CRMpack -انتشارات پاسارگاد

درحال حاضر یکی از موسسان تیم شبتاب


مهارت ها:

Artist 2D

 Digital painter

Math painter

UI/UX Designer Game /App/Site

Graphic Designer

Animator 2D


آنچه در درس طراحی شخصیت دو بعدی خواهید آموخت:

جلسه اول:آشنایی و معارفه آشنایی با ساده ترین فرم ها در طراحی کاراکتر(مثلث، مربع، دایره) و اصول جانبخشی و تاثیر گذاری حسی کاراکتر.

جلسه دوم:آشنایی با تناسبات بدن انسان و اصول طراحی کاراکتر و تنظیم پروفایل.

جلسه سوم:طراحی و اجرای یک کاراکتر انسانی.تاثیر رشد و فرسودگی و حوادث بر تناسبات.

جلسه چهارم:تعریف مشخصه‌های کاراکتر و ایجاد طراحی اولیه و بررسی تفاوت طرح‌ها برای انتخاب و رسیدن به بهترین فرم.

جلسه پنجم: مبحث اصول انتخاب رنگ و متریال و رنگ آمیزی کاراکتر انسانی.

جلسه ششم:آشنایی با طراحی کاراکترهای حیوانی.

جلسه هفتم:آشنایی با طراحی کاراکترهای ترکیبی انسان و حیوان.

جلسه هشتم: آشنایی با طراحی کاراکترهای مکانیکی و روبات‌ها.

جلسه نهم:آشنایی با اکسپرشن شیت (طراحی حالات مختلف چهره) و پوزشیت (طراحی حرکت‌های بدن ) کاراکترها.

جلسه دهم: جمع‌بندی آموزش رفع اشکال و پرسش و پاسخ تخصصی و تحویل کارهای هنرجویان.


توضیحات درباره این دوره:

این دوره پروژه محور میباشد و نیاز به صرف زمان زیادی برای انجام تمرین‌های کلاسی دارد.برای اینکه دانش طراحی کاراکتر تبدیل به مهارت شود نیاز به پشتکار و علاقه و صبوری زیادی هست.از هنرجوی این دوره‌ها انتظار میرود که مسمم به انجام تمرین‌ها برای کسب مهارت و فعالیت در این رشته باشد.

ابزارهای مورد استفاده:

Corel
 Photoshop
 Illustrator
Indesign
 Lunacy
 Zeplin


از پیشنیازهای این دوره:

آشنایی با ابزار فتوشاپ و تسلط به طراحی دیجیتال

آشنایی با مبانی هنرهای تجسمی

آشنایی و مهارت در طراحی دستی

آشنایی به اصول طراحی آناتومی

آشنایی کار با کامپیوتر

داشتن لپتاپ و قلم نوری