مبلغ نهایی : 6,000,000 ريال
آشنایی با درس طراحی شخصیت و محیط سه بعدی مدرس محسن سعیدی
نام استاد : محسن سعیدی/ مدرک تحصیلی: مهندسی نرم افزار
آنچه در درس طراحی شخصیت و محیط سه بعدی خواهید آموخت:
جلسه اول: مراحل تولید مدل سه بعدی – نرم افزارهای رایج – روش های تعریف مدل سه بعدی
جلسه دوم: ابزارهای های مدلسازی ( Extrude، Connect، Chamfer) ساخت اولین مدل سه بعدی
جلسه سوم: آماده سازی مدل برای تولید بافت، محیط نرم افزار Substance Painter، روشهای تعریف بافت سه بعدی، طراحی بافت اولین مدل سه بعدی
جلسه چهارم: استخوان بندی اولین مدل و آماده سازی برای انیمیشن.
جلسه پنجم: مدلسازی دو نسخۀ کم حجم و پرحجم
جلسه ششم: bake و ایجاد جزئیات روی مدل کم حجم، کار کردن با نقشه ها در هنگام طراحی بافت
جلسه هفتم: مدلسازی اولین کاراکتر سه بعدی در نرم افزار Zbrush
جلسه هشتم: کم حجم سازی و آماده سازی مدل برای بازی و انیمیشن
جلسه نهم: طراحی بافت کاراکتر
جلسه دهم: ریگ و آماده سازی کاراکتر برای انیمیشن.
توضیحات مدرس پیرامون درس:
در این دوره تلاش میشود که اطلاعات اولیه و روش های رایج به منظور تولید محیط و شخصیت سه بعدی به صورت اجمالی در اختیار هنرجویان قرار گیرد و آنان را برای ورود به این عرصه آماده سازد.
پیشنیاز برای حضور در این کلاس:
دسترسی به نرم افزار 3ds max، Blender، Zbrush، 3d Coat