021-88310222
دوره های حضوری

برنامه نویسی با سی شارپ

شروع 1401/08/01

پایان 1401/10/30

نوع دوره مجازی

مبلغ نهایی 6,000,000 ريال

شروع: 1401/08/01

پایان: 1401/10/30

مبلغ نهایی : 6,000,000 ريال

نوع دوره : مجازی

ظرفیت باقیمانده: 49

مدت دوره : 00:00ساعت

کد : 10000101

آشنایی با درس برنامه نویسی با زبان سی شارپ  مدرس  نادر صدیق

نام استاد : نادر صدیق / مدرک تحصیلی:  فوق لیسانس ریاضی محض دانشگاه تهران

آنچه در درس برنامه نویسی با زبان سی شارپ خواهید آموخت:

جلسه اول: بررسی کامل ساختار کلاس و مفهوم وراثت صریح و ضمنی

جلسه دوم: بررسی متدهای به ارث رسیده از object و مفهوم virtual و override

جلسه سوم: بررسی Constructor و Destructor و نکات مربوطه

جلسه چهارم: بررسی مفهوم static

جلسه پنجم: بررسی فیلدها

جلسه ششم: بررسی operator ها

جلسه هفتم: بررسی delegate و event و انواع روشهای ارسال اطلاعات در رویداد

جلسه هشتم: معرفی interface و موارد استفاده از آن و کلاسهای abstract

جلسه نهم: معرفی Regular Expression و کاربردهای مختلف آن و LINQ

جلسه دهم: معرفی Serialization و Deserialization و فرمتهای مختلف

توضیحات مدرس پیرامون درس:

در این واحد درسی مباحث مربوط به اصول اولیه برنامه نویسی به زبان سی شارپ در صنعت بازی سازی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد

پیش‌نیاز برای حضور در این کلاس:

مبانی فنی بازی سازی . آشنا بودن با یکی از زبان های برنامه نویسی توصیه می شود

سوابق شغلی:

شرکت پردازش نگار راشین / مدیر واحد بازی سازی

انرژی اتمی ایران / کارشناس روابط عمومی

استوديو انيميشن آرميم / Script Supervisor

شرکت داتيس / کارشناس پژوهشي

دانشگاه علمی کاربردی بنیاد ملی بازی های رایانه ای / جبرخطی و هندسه تحلیلی

دانشگاه علمی کاربردی بنیاد ملی بازی های رایانه ای / ریاضیات گسسته

دانشگاه علمی کاربردی بنیاد ملی بازی های رایانه ای / فیزیک 1

دانشگاه آزاد واحد تهران شرق / کامپیوتر گرافیک

دانشگاه آزاد واحد تهران شرق / ریاضیات گسسته

دانشگاه پیام نور واحد اشتهارد / ریاضیات مهندسی 1 و 2

دانشگاه آزاد واحد قم / کامپیوتر گرافیک

دانشگاه تهران / ریاضیات گسسته

مدیر فنی بازی سایچین

مدیر فنی بازی Soccer Champion انتشار یافته در کافه بازار

فعالیت در پروژه شبیه ساز رانندگی نصیر در دانشگاه خواجه نصیر به عنوان برنامه نویس و نگارش چندین برنامه به منظور انتقال داده های اشیاء سه بعدی از محیط سه بعدی ساز 3D STUDIO MAX به موتور بازی Ogre.

فعالیت در پروژه شبیه ساز رانندگی نصیر در دانشگاه خواجه نصیر به عنوان کارشناس پژوهشی و طراحی و پیاده سازی راه کاری به منظور ایجاد تصویری پیوسته و بدون اعوجاج که از سه پروژکتور بر روی یک پرده ای استوانه ای تابیده می شود.

طراحی و پیاده سازی سایت  گالری تصاویر شیعه وابسته به شبکه پایگاه بین المللی همکاری­های خبری شیعه(شفقنا)

طراحی و پیاده سازی نرم افزار چندرسانه ای فعالیت های پژوهشگاه علوم و فنون هسته­ای

پیاده سازی نرم افزار چندرسانه ای گداخت هسته­ای

پیاده سازی نرم افزار چندرسانه ای چرخه سوخت

طراحی و پیاده سازی لوگوی معاونت چرخه سوخت سازمان انرژی اتمی ایران

ساخت انیمیشن آموزشی شکافت هسته­ای

انجام امور عمومی مربوط به روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فنون هسته­ای

همکاری با انجمن GIS در همایش سراسری سامانه اطلاعات مکانی (دانشگاه مالک اشتر، آذرماه 88) بعنوان مسؤول بخش مالتی مدیا و برنامه­نویسی گرافیکی.

نگارش برنامه جانبي MorphIn در محيط نرم­افزار 3D STUDIO MAX براي استوديو انيميشن آرميم(مدیریت اهداف و افزایش کارایی در LipSync در محیط 3D STUDIO MAX).

نگارش موتور جستجو در پروژه "آثار حجمي 2" در محيط نرم­افزار Flash و ActionScript براي شهرداري تهران و جهاد دانشگاهي دانشگاه تهران.

فعالیت در زمینه تراکینگ دوربین و شبیه سازی دوربین فضای واقعی و انتقال آن به نرم افزارهای سه بعدی ساز، در پروژه طرح استقبال از بهار 1390 برای سازمان زیباسازی شهرداری تهران

نگارش برنامه جانبي AiryTexture در محيط نرم­افزار 3D STUDIO MAX براي استوديو تصوير سوم(تکنولوژی استفاده از Texture در LipSync در محیط 3D STUDIO MAX).

فعاليت در انيميشن سه بعدي در محيط نرم­افزار Maya براي واحد فرهنگي هنري بنياد شهيد و ايثارگران و استوديو انيميشن آرميم.

همکاری با انجمن C4I در پنجمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران (دانشگاه تهران، آذرماه 90) بعنوان مسؤول بخش مالتی مدیا و برنامه­نویسی گرافیکی.

نگارش نرم­افزار حسابداري براي شرکت ترخيص­کاران نوانديش به زبان C#.

همکاري در پروژه دانشجويي طراحي و پياده­سازي موتور بازي در محيط DirectX.

نگارش برنامه جانبي Lava در محيط نرم­افزار 3D STUDIO MAX براي استوديو انيميشن آرميم (مدیریت دوربین ها در محیط 3D STUDIO MAX).

ایجاد محیط مجازی جهت ارائه محصولات به صورت 3 بعدی در محیط Web و بر روی Windows برای شرکت مهران سرد توسط نرم افزار شبیه ساز Quest3D.

نگارش چندین برنامه جانبی در محیط نرم افزاری Maya:

Camera Switcher(استفاده از یک دوربین جهت دیدن نماهای چند دوربین در محیط Maya).

SandRiver(استفاده از سیستم های ذره ای  جهت حرکت اشیا بر روی خم ها در محیط Maya).

MDEChanger(ابزاری جهت تغییر مسیر Texture ها بر اساس نوع و مسیر در Maya).

Object2Particle(استفاده از سیستم های ذره ای  جهت تبدیل اشیا در محیط Maya).

MayaSkin2Massive(انتقال دهنده مقادیر Rigging از Maya به Massive)

مهارت ها:

C++

C#

MelScript

MaxScript

Python

ActionScript

PHP

SQL, MYSQL

Java Script

Lua Script