هزینه ثبت نام دوره : 9,500,000 ريال
روزهای برگزاری دوره: پنجشنبهها 16 الی 18 / حضوری
آنچه در درس مبانی جلوه های بصری (VFX) خواهید آموخت:
مبانی جلوه های بصری (VFX)
پیاده سازی افکتهای مورد نیاز برای یک بازی به دامنه گستردهای از مهارتها نیاز دارد. افکتهای موجود در یک بازی باید در عین اینکه به طراحی بازی وفادار هستند، اصول کارگردانی هنری بازی را حفظ و در عین حال با توجه به پلتفرم خروجی با بازدهی مناسبی اجرا شوند.
در این دوره سعی شده تا این نیازمندیها تا حد ممکن چه از نظر فنی و چه از نظر هنری برای دانشجویان تشریح شود. دانش آموختگان دوره قادر خواهند بود که جادوی افکتهای پیاده سازی شده در بازیهای مختلف را نه تنها شناسایی، بلکه به پیادهسازی آنها در موتور یونیتی نیز اقدام کنند.مخاطبین دوره افرادی هستند که قصد شروع به فعالیت در نقش های Technical Artist, VFX Artist و Lighting Artist را دارند.
آشنایی مقدماتی با یونیتی برای پیش نیاز دوره لازم است.
** نیاز به آوردن لپتاپ میباشد.
آنچه در مبانی جلوههای بصری (VFX) خواهید آموخت:
جلسه اول:، بررسی اهمیت مبانی هنری در ساخت افکتها،مقدمات گرافیک کامپیوتری
جلسه دوم: آشنایی با المانهای سازنده افکتهای بصری، مهارتهای مورد نیاز و ابزارها، بررسی نکات مورد نیاز برای رعایت Performance
جلسه سوم: شیدرگراف و نحوه استفاده از آن در موتور یونیتی
جلسه چهارم: آشنایی با ابزار Particle System
جلسه پنجم: سیستم ذرات با اتصال به شیدرگراف
جلسه ششم: تحلیل افکتهای متفاوت در بازیهای مختلف، پیدا کردن نکات مهم برای ساختن ابزارهای مرتبط با افکتها
جلسه هفتم: ساخت یک شیدر جامع برای استفاده در ساخت انواع افکت
جلسه هشتم: موارد استفاده از شیدرها در ساخت عوامل محیطی بازی، معرفی انواع تکنیک های نور پردازی در موتور یونیتی
جلسه نهم: دستکاری کردن نور با استفاده از شیدرها، برای ساخت یک شیدر برای محیط بازی به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟
جلسه دهم: چطور افکت هایی با Performance بهتر بسازیم، نحوه گرفتن خروجی با استفاده از ابزار Recorder برای رزومه