هزینه ثبت نام دوره : 9,500,000 ريال
ظرفیت باقیمانده: تکمیل ظرفیت
توضیحات دوره:
در این دوره، شما با فرآیند طراحی محیط در بازیهای کامپیوتری از صفر آشنا میشوید. ابتدا با ساخت آبجکتهای ساده آغاز میکنید و سپس به تکنیکهای Texturing و Shading آنها میپردازید. پس از یادگیری مفاهیم پایه هنر سهبعدی مانند PBR Shading و Tile Texture، با مفاهیم تخصصیتری همچون Procedural Modeling و Block Mesh آشنا خواهید شد. در پایان، کار با انجین بازی یونیتی را یاد میگیرید و در کلاس، یک محیط کامل را از ابتدا با هم مدلسازی، تکستچر و نورپردازی خواهیم کرد.
فهرست مطالب:
جلسه اول:
جلسه دوم:
جلسه سوم:
جلسه چهارم:
جلسه پنجم:
تفاوت مدلهای Low Poly و High Poly
چگونگی ساخت مدلهای بهینه برای بازی
مقدمهای بر Substance Painter
تکنیکهای Baking
جلسه ششم:
روشهای Texturing مدلهای ساختهشده
نحوه خروجیگیری مدل و تکستچر
تعریف پروژههای دانشپژوهان
جلسه هفتم:
مقدمهای بر یونیتی: رابط کاربری، وارد کردن مدل و تنظیم متریال
شروع به ساخت یک محیط بازی از صفر
مقیاسبندی و Block Mesh
طراحی مراحل
آشنایی با Procedural Modeling
جلسه هشتم:
جلسه نهم:
جلسه دهم: