هزینه ثبت نام دوره : 11,500,000 ريال
در این دوره، شما با فرآیند طراحی محیط در بازیهای کامپیوتری از صفر آشنا میشوید. ابتدا با ساخت آبجکتهای ساده آغاز میکنید و سپس به تکنیکهای Texturing و Shading آنها میپردازید. پس از یادگیری مفاهیم پایه هنر سهبعدی مانند PBR Shading و Tile Texture، با مفاهیم تخصصیتری همچون Procedural Modeling و Block Mesh آشنا خواهید شد. در پایان، کار با انجین بازی یونیتی را یاد میگیرید و در کلاس، یک محیط کامل را از ابتدا با هم مدلسازی، تکستچر و نورپردازی خواهیم کرد.
جلسه اول:
فرآیند طراحی محیط بازی از ابتدا تا انتها، نرمافزارهای سهبعدی مورد استفاده در دوره، مقدمهای بر مایا:رابط کاربری
ساخت مدلهای پیشفرض، آشنایی با کامپوننتها، تبدیل اشکال ساده به مدلهای پیچیده، ساخت چند مدل ساده
جلسه دوم:
متریال چیست؟ آشنایی با PBR متریال: چطور بسازیم؟، UV Mappingمفهوم و روشها
جلسه سوم:
مدلسازی اشکال پیچیده و UV Mapping
استفاده موثر از ابزار Smoothed موقت
جلسه چهارم:
مدلسازی یک آبجکت از روی Concept
جلسه پنجم:
تفاوت مدلهای Low Poly و High Poly
چگونگی ساخت مدلهای بهینه برای بازی
مقدمهای بر Substance Painter
تکنیکهای Baking
جلسه ششم:
روشهای Texturing مدلهای ساختهشده
نحوه خروجیگیری مدل و تکستچر
تعریف پروژههای دانشپژوهان
جلسه هفتم:
مقدمهای بر یونیتی: رابط کاربری، وارد کردن مدل و تنظیم متریال
شروع به ساخت یک محیط بازی از صفر
مقیاسبندی و Block Mesh
طراحی مراحل
آشنایی با Procedural Modeling
جلسه هشتم:
ادامه ساخت محیط بازی
جلسه نهم:
نورپردازی پیشرفته و Light Mapping در یونیتی
کاربرد UV دوم در نورپردازی
ادامه ساخت محیط بازی
جلسه دهم:
ادامه ساخت محیط بازی
بررسی پروژههای دانشپژوهان و رفع ایرادات